Gepubliceerd op 26 september 2024
Uitdaging:
Heb jij dit ook: je zit in Synergy Service Management op de Configuratie kaart, maar je hebt daar te weinig informatie om efficient je werk te doen. Waarom nou?
Problematiek
De informatie die op de Configuratiekaart van Synergy Service Management staat is vaak te beperkt er om direct lekker mee aan de slag te gaan. Je moet de informatie bij elkaar zoeken en verdwijnt dan veelal in de schermen en zoekfuncties. Eigenlijk wil je deze informatie direct op je scherm. Of deze informatie nou uit de relatiekaart, medewerkerskaarten, de verzoeken en werkstromen of in Exact Globe staat, als ze relevant zijn dan wil je ze hier zien.
Oplossing
Op de Configuratiekaart in Synergy Servicemanagement kunnen vanaf versie 4.6 ook secties worden geplaatst. Hierdoor kan je relevante informatie direct beschikbaar hebben op de plek waar je die nodig hebt.
In bovenstaande voorbeeld worden extra velden beheerd via een verzoek en op de configuratiekaart getoond.